Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Finn Fem Rätt..........

Av Dollar - 22 juli 2009 20:17

Efter middagen idag satt vi kvar och lekte lite lekar, och så kom jag på att jag skulle fota allas ögon, och sen skulle vi gissa vems som var vems......

Vi hade ju naturligvis skitlätt, men så kom vi på,,,, undra om andra tycker det är lika lätt......

Så jag har lagt upp en liten tävling här......

Fina priser utlovas..............


 Startnummer 1.............

 

 Startnummer 2.............

 

 Startnummer 3.............

 

Startnummer 4..............

 

 Startnummer 5.............


Kom igen gissa nu!









 
 
Ingen bild

Pia

22 juli 2009 21:23

Nr1 Tomas nr2 Jonna nr3 Ia nr4 Jesper nr5 Martina.
Kram Pia

 
Ingen bild

Fru Dollar

22 juli 2009 22:20

Tack för gissningen,,,,,
tänker inteavslöja svaret än.
Kram till er......

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

23 juli 2009 15:16

Med risk för att göra bort oss helt eftersom vi inte har träffat individerna på bilderna så chansar vi hej vilt. Instämmer med Pia att bild 1 är Thomas, bild 3 är Ia och bild 4 är Jesper. Men vi tror att (förutsätter att Pia har rätt, men vi kan ju inte gissa lika dant) bild 2 är Martina och nr 5 är Jonna. Hi, hi ska bli spännande att se de rätta svaren:)

http://sacco.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Dollar

23 juli 2009 19:00

Ojojojoj, spänningen är olidlig.
Och det är jämt.......
Vem går segrande ur striden?????????

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

23 juli 2009 20:08

Olidligt spännande! Efter nogranna studier har jag kommit fram till att jag vill ändra mitt svar.. Tävlingshornen växer fram direkt:)
1 Tomas (måste vara rätt)
2 Jonna (efter att ha kollat bilder)
3 hm, Jesper??
4 visst är det lite mascara på fransarna? chansar på Ia
5 blå ögon och mascara, måste vara Martina.

Nu måste svaren matcha facit??

http://sacco.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dollar - 27 juli 2009 19:08

Det börjar bli dags att summera ännu en underbar semestervistelse. På många sätt har den här varit den bästa av alla. Inräknat alla utomlandsresor, som på sitt sorglösa vis är underbara på sitt sätt. Men denna gång är hundarna med, och det gör det he...

Av Dollar - 26 juli 2009 08:22

Igår begav vi oss norrut på ön. Började med att släppa av Jonna och Martina i Borgholm. Takida skulle ha konsert på slottsruinen klockan 20.00. Och tjejerna ville vara där i god tid för att få bra platser. Så 11.30 började dom köa.   Stackars barn......

Av Dollar - 24 juli 2009 20:50

 Omar Vom Haus Valkenplatz - Dollars pappa.......   Vilken fantastiskt underbar dag vi haft. Har ju länge haft en dröm om att få träffa Dollars pappa Omar. Och idag blev den drömmen verklighet.... Vi åkte ca 12 mil från Öland till Ronneby i hopp om ...

Av Dollar - 23 juli 2009 18:42

 Satan va jag e förälskad i det fantastiska landskapet här på Öland..... Hade kunnat stanna resten av dagen och bara sitta och blicka ut över Allvaret. Tror jag älskar det så mycket för att det är det närmaste den afrikanska stäppen jag någonsin kom...

Av Dollar - 22 juli 2009 15:07

När solen valde att gå i moln en stund, passade vi på att sticka iväg en sväng till Saxnäs Brukshundklubb för träning och lite rolig aktivitet.....    Otroligt vad fina klubbområden det finns ute i vårt avlånga land. Jag som alltid tyckt att SSBK är...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards