Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Dollar - 24 juli 2009 20:50

 Omar Vom Haus Valkenplatz - Dollars pappa.......


Vilken fantastiskt underbar dag vi haft.

Har ju länge haft en dröm om att få träffa Dollars pappa Omar. Och idag blev den drömmen verklighet....

Vi åkte ca 12 mil från Öland till Ronneby i hopp om att bara få se, klappa och träffa Omar en liten, liten stund...

Vi fick så mycket mer än så.

Vilka fantastiska människor som har Kennel Torneryd, där Omar finns.

Vi fick en hel dag. Vi fick se ,känna, klappa och gosa, och se DVD-filmer, inte bara med Omar, utan med ett flertal avkommor till honom också.

Jag har tagit massor med foton, och ska när jag kommer hem göra något på hemsidan med dom. Men tillsvidare lägger jag ut några här.....

 

 34 kg ren dynamit..... Vilket kompakt muskelpaket.....

 Dollar som synes en storlek större.........

 Far och son, återförenade.........

 

Lite försök till gos...........

 

Kampa är roligare.........


Som sagt jättekul att få se honom.....Och jag har gjort ytterligare en upptäkt över hur otroligt vackert det är i södra Sverige...

Ronneby var helt makalöst....Önskar vi kunde flytta neråt......









Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards